måndag 25 januari 2010

Grattis syster yster

Syster fyller år idag! Woho! Grattis syster! Firade henne dock igår genom att vara ute och äta och ge henne lite presenter, så idag stannade jag hemma och slappade.
Fick en galen idé igår, om att söka samma kurs som syster, så det gjorde jag. Börjar redan imorgon, ska bli grymt kul. Och rätt skönt att slippa jobbet ett tag, pressen att aldrig få jobb eller ha några pengar. Är grymt trött på denna staden och detta livet, så nu ska jag bara göra det jag vill. Vet det katten hur länge de går, men jag kör tills det tar stopp.

Har för övrigt anmält mig och kusen till programridning i februari. Ska bli spännande att se hur han sköter sig på banan. Tror han kommer riva staketet, men okej, låt honom göra det då, han
är bäst ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar