onsdag 13 januari 2010

Tillbaka igen

Jaha, då var juluppehållet över. Hälften av tiden härifrån var ofrivillig, hälften frivillig.
Systers hund "råkade" fastna i datorsladden och drog ner datorn i golvet = mitt mobila bredband i golvet = det pajade. Plus att jag inte orkat engagera mig i bloggandet.

Allt har flutit på i sin vanliga takt. Lukas öra är bra och jag får nästan klappa det oberört (med risk för skallskador), lägenheten är kall igen och jobbet knallar på i sin makliga takt.
Dock har det kommit så mycket snö och det är så kallt, och jag älskar det!
Har vart ute och ridit i snön nästan varje dag i två veckor nu. Har en så fin gräsbana som är helt snötäckt att rida på. Lukas gillar snön precis lika mycket som jag gör, så flinet som klistrat sig fast är nog lite Lukas flin också. I alla fall inbillar mig det så jag inte behöver ha dåligt samvete för att ja tvingar ut honom att jobba i kylan.

Lite bilder från i söndags när Sofia var uppe och fotade.







1 kommentar:

  1. Härligt att du gillar vinter och snö! OCH att Lukas också gör det. Ser härligt ut där ni svävar fram...

    SvaraRadera