söndag 18 oktober 2009

Dag utan rubrik

Kan inte förstå hur jag kunde sova till halv tolv idag, måste vart rejäl trött av någon anledning. Drömde inte om vatten inatt i vart fall =) Fick äta en snabb frukost och skynda mig till stallet direkt.
Byggde bana och sen var det bara till att sadla och sitta upp.
Hoppade studs och kombination. Var riktigt roligt, och han blev rejält taggad. Han blir bara så enormt stark när han väl sätter den sidan till. Tur Ingela var med och gapade på mig om vad jag skulle göra, det behöver jag. Vågade till och med hoppa lite högre idag, tror jag kan börja gilla detta om det fortsätter såhär =)


(Bilden är från ett tidigare tillfälle)


Sen gjorde jag mat och bjöd syster + kille + deras hundar på middag. Fast hundarna fick svälta med var sitt hundben, elaka moster!
Blev tacos, och up-side-down-kaka med ananas och vispgrädde till. Var riktigt gott =)
Nu skriker disken på mig, men jag har slagit dövörat till. Undra hur länge jag kan stå emot.

För övrigt är jag grymt trött på denna minidator som hoppar över hälften av bokstäverna man trycker på, så man får skriva allt två gånger. Datormusen har pajat, så jag sitter med den skumma pekplattan och internet kopplar ner varje kvart och är nere lika länge. Någon dag ska jag ta mig i kragen och ringa och klaga, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar