fredag 16 oktober 2009

Vinter igen

Tog sovmorgon idag, vaknade 11 av att syster ringde. Herregud vilken dröm jag hade; Vildsvin, grannar, värme, bad och massa mer sjuka grejer. Men jag hade en grymt snygg lägenhet!
Fattade därför inte riktigt när jag tittade ut genom fönstret och det var SNÖ ute. Varför litar inte folk på mig när jag sagt att jag känner att det luktar snö i luften, i tre dagar nu? Jag har ju alltid rätt menar jag =)

Ikväll blir det bio med syster, premiären av "Upp". Ska bli spännande att se vad pixar har hittat på denna gången. Jag har i vart fall hittat mina gratisbiljetter, woho. Säger som ica-stig; "Det är inte de stora inkomsterna som räknas, utan de små utgifterna" hehe.
Men först ska man till stallet och skritta sin fina Lukas, för imorgon blir det hoppning igen... Gud, jag låter ju som en riktig hoppryttare, nästan pinsamt. Får ta mig i kragen och rida dressyr snart, så jag känner mig lite hemma igen =)


(Bilden är från ett tidigare tillfälle)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar