lördag 31 oktober 2009

Var loppis på mammas lantställe hela dagen, så jag åkte dit en stund och hjälpte till att pracka på pensionärer värdelös skit. Sen drog jag till stallet och red ut en sväng på pigga Lukas. Alltid lika trevligt att hälsa på honom =)


(Lukas på väg ut till hagen)

Efter den fartfyllda ridturen, och lite mer hjälp på loppisen åkte jag hem och slappade en stund. Repade upp mina strumpor, för de blev för stora. Sen försökte jag klä ut mig till något spännande, men det blev mest massa svart ögonskugga och något utmärglat ansikte. Fick dra på mig den "lilla svarta" för mer effekt.
Drog hem till Sofias syster (utan Sofias syster i), och drack mycket gin och åt många ostbollar. Tittade på Björn i dansbandskampen, och övertalade Martin att också komma och kolla och heja på Björn. Tack vare vårt ihärdiga hejande gick bandet vidare till nästa vecka. Martin hade med sig tre olika sorters rom, en 3årig, en 12årig och en som var 23år gammal. Den 23åriga smakade helt klart bäst, även om spritsmaken inte är kompis med mina smaklökar. Trevligt hade vi i vart fall, även om Sofia nog blev lite trött till slut.


(Sofia, du bjuder väl på denna? =) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar