onsdag 21 april 2010

Jag hjärta pessoabett

Vilken hoppträning jag har haft idag. Jag är tjatig om dessa hopplektioner, men mycket annat glädjs jag inte åt just nu. Jag tackar ödmjukast den som kom på det briljanta bettet; pessoa. Jag har kunnat samla galoppen så han nästan galopperat på stället- Han har väntat ut varje språng, varje hinder. Jag är så glad! Min lilla pojke börjar bli så stor nu.
Har anmält mig till clear rounden nästa vecka också. Blir en klass 60cm och en på 70cm. Ska stega upp så jag kanske kan vara med på en terrängtävling, med rivningsbara hinder, på 80cm i maj. Vi får se om vi klarar det. Får tänka på lillens ben också. Men nu är jag rejält peppad, vill bara hoppa mer och mer, detta är skoj!

Fick idag reda på att jag även kommer få csn. Ska nog fira med ett besök hos frisören, naprapaten, skoaffären, jeansaffären och en massage till Lukas. Börjes kan nog vänta att bli av med en hoppgjord och en martingal också. Hoppas på sällskap, tror jag kan övertala Therese även denna gång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar