söndag 18 april 2010

Terrängträning

Idag var man då iväg på den omtalade terrängträningen.
Ingelas kuse var halt, så fick därför åka från stallet ensam. Eftersom jag på något sätt alltid är i tid när det gäller hästrelaterade saker började jag last 2 timmar innan träningens start, ifall monstret skulle få för sig att inte gå på. Har ju trots allt inte lastat honom alls sen jag köpte honom. Men det tänkte han inte på för han gick på direkt, så jag var på plats 1 ½ timma innan vi skulle börja.
Men det gjorde inget, för v strosade lite och njöt av solen!
Syster fick jag tjatat mig till att hon skulle med och vara fotograf, så uppe på sin luftrörskatarr har hon nog fått skavsår i öronen också.
Pappas skav var inte så djupa, men han fick dra ekipaget eftersom jag inte vågar anta den utmaningen.
Nina dök upp utan skavsår och full med energi som hon och hästen delade. Rambo är min idol!

Pga av lite sömn ger jag er bilder istället för beskrivning. Låt de fina picsen tala för sig själva! Tack igen syster!!













2 kommentarer: