lördag 24 april 2010

Neutral dag

När jag för en gångs skull får för mig att skriva ett inlägg, ja då kopplar internet givetvis ner och jag får vänta i fem minuter istället. Men ger jag upp? Nejnej, inte jag inte.
Fick stickat lite mer på den lilla mössan istället, som Sofias lilla tarm ska få. Är väldigt spänd över hur hon ser ut, hoppas jag får klämma på henne snart.

Annars har dagen var relativt händelselös. Fått ont i öronen på jobbet av diverse anledningar, och sedan tiggde jag mat hos mamma och kompenserade med en halv kladdkaka. Körde syster + hundar till sjön där de for runt som norrmän på motorvägen. Härligt att se dem, men kallt var det.
Nu gottar jag mig i soffan, funderar på att ge upp mössan för ikväll och kasta mig in i min bok istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar