onsdag 26 maj 2010

Fyndat

Idag är en dag som alla andra. Upp tidigt, åka till stallet, jobba, äta, sova. Ja, det vanliga.
Dock har jag haft en väldigt trevlig morgon i stallet med Kristin och Ingela. Kristin gick igenom alla sina grejer, för att se om hon kunde sälja något på loppisen nästa vecka. Norpade åt mig tre par benskydd, varav två par var eskadron, och ett par helskodda ridbyxor, allt för 200kr. Dock ska jag lägga till en hundring som dricks. Inte ofta man får allt det där för 200, snarare 2000.

Ringde hovslagaren och bad honom om en helskoning, han kunde komma redan imorgon bitti. Snälla hovis =) Nu kan jag börja rida igen, ska se hur spännande det blir efter denna vilan. Är så trött på min häst, så vi lär väl slå ihjäl varandra.
Efter ridningen ska jag äntligen få hälsa på underverket Vilda. Måste slå in henne present också, tror hon kommer bli galet snygg =)

Snart ska jag nog stoppa något i magen. Mest för sakens skull, inte för att man är särskilt sugen på något eller hungrig. Kan någon ge mig matlusten tillbaka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar