lördag 22 maj 2010

Oj, vad kass jag är. Inte skrivit på 15 dagar, det var dåligt av mig. Nu måste jag ju försöka komplettera detta, och det är jobbigt. Mitt minne är bra men kort. Å andra sidan lär det ju inte ha hänt något rafflande i mitt liv, då borde man väl kommit ihåg det?

Idag har jag i alla fall haft stalltjänst. Mockade hagen också, duktiga mig! Sen åkte jag hem och slappade till klockan två, då ajg råkade glutta ut och det muna gråa vädret hade förvandlats till strålande sol och 25 grader. Fick dåligt samvete, så jag åkte hem till mor och satte mig på hennes balkong och solade. Fick allt lite färg på mage, axlar och i ansikte. Nu har jag lovat mig själv att sola varje em det är fint väder, för jag ska bannimej inte vara vitast i år igen!

Såg årets första nyckelpiga idag också. Nu är sommaren verkligen på väg!
Får väl ta och komplettera samlingen av inlägg nu, för jag förstår att ni väntar spänt... eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar