onsdag 11 november 2009

Ännu en hoppträning

Trotsade mitt halsont och var med på hoppträningen även denna gång.
Vi fick hoppa studs, oxer och bana. Oxern var ju lite läskig, och den ena studsen var lite för svår för korven, men det andra tog han som ingenting. Fick lite beröm för att han är så modig, och duktig =) Dock orkar han bråka med mig nu, och tycker allt jag gör betyder galopp. Tur att han är sån och inte som min föra segpropp. Tycker tom att jag var duktig denna gången, höll inte på att ramla av i vart fall. Men jag måste verkligen köpa mig en riktig hoppsadel, synd bara att konto inte tillåter det...
Kanske blir jag hoppryttare till slut, vem vet?! Är så sugen på att vara med i KM, kan inte min häst bli ett år äldre, bara för en dag?! Men jag får väl vackert vänta tills nästa år...




(Bilden är från tidigare tillfälle, kom och fota nya någon?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar