söndag 15 november 2009

En grå söndag

Nu har man tappat rösten nästan helt, låter som en kraxande höna. Inte nog med att rösten har flytt, halsen ska göra ONT också. Druckit massor med te, och försökt pyssla om mig själv, men icke. Den vill verkligen inte bättra sig, trots mitt fjäskande. Tur det bara är halsen och inte hela kroppen som protesterar.
Tog nog ut rösten en del igår också när jag var på tjejparty. Höll mig tom nykter, men det hjälpte inte det heller. Men kul var det i vart fall, vad skulle man göra utan sina haggor?

Eftersom också vädret är emot mig denna dag, bakar jag lite bullar. Får ju trösta mig med något när inget är på min sida.
Inte ens mina strumpor blir som jag vill, förstår inte det där nedrans mönstret! Fattar inte om man ska öka eller minska, och strumpan blir jättebred =O Förmodligen ska jag minska, men då stämmer inte mönsterbeskrivningen... Skit också, får gå in till garnaffären imorgon och fråga tanten hur jag ska göra egentligen, vill ju bli klar med mina strumpor någon gång!

Har dock fått 4 erbjudanden om vad jag ska göra ikväll, svårt att välja. Men det lutar åt bullar hos syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar