lördag 21 november 2009

Gick med mor till stickaffären för att få bukt med den dumma strumpan.Vi kom till slut fram till att de skrivit fel mönster i beskrivningen, inte konstigt att det blev stort, mönstret var till en tröja.

Efter det gick vi och fikade, var dock fortfarande mätt från gårdagens middag.
Åkte till stallet efter det och tog in pållarna. Hanna hade vart snäll och gjort färdigt allt, så jag putsade min sadel istället. När jag var klar sa Kristin att hon skulle iväg på träning imorgon, så jag putsade all hennes utrustning också, jag vet jag har inget liv, men jag fick ett vitt schabrak för besväret.
Ska nog anmäla mig till dressyr clear-rounden den 3e ändå... om jag vågar, det var längesedan jag var inom dressyrstaketen nu. Dock tror jag min 3åring tar staketen och domarbordet bättre än min fd 18åring.

Nu har jag lagt mig till rätta i soffan, repat upp min stickning och börjat om (jättekul). Funderar jag på om jag ska se nya Potter-filmen eller om jag bara ska slappa framför TV:n tills jag tröttnar. Önskar någon trevlig person kunde knacka på min dörr och göra mig sällskap till Pottman. Synd bara att syrran bor 5 mil bort, hehe.
Nä, det blir nog Potter ändå, stickningen börjar bli tråkig. Imorgon blir det nya Twilight-filmen på bio med Sofia. Kan bli intressant att se hur många fjortisar det kommer sitta runt oss. Jaja, jag kan ju alltid titta på Robert om det blir för tråkigt.

2 kommentarer: