tisdag 17 november 2009

Rösten är helt väck, undrar när detta ska gå över. Försöker vara tyst så gott det går, men när man är kvinna är det väldigt svårt. Tur man bor ensam i vart fall och inte har så många som ringer till en.

Och varför ska en gratistidning som är innehållslös när den kommer ut en gång i veckan, nu komma två gånger i veckan istället? Någon vill verkligen att jag ska börja träna. Nu måste jag ju bära ut kassarna med tidningar fler gånger än innan.

För övrigt blev jag lite rätt när det började tassa i min lägenhet sent igår kväll. Dock kom ljudet från en envis fluga som irrat in i lägenheten, och studsade mot taket. Nu kom dock den där gratistidningen väl till pass.
Men det oroar mig att en fluga kan komma in genom stängd dörr och stängt fönster. Det betyder att Bruno och alla hans vänner också kan komma in utan att öppna fönstret. Huuh, inga mer tropiska jättespindlar i min lägenhet tack!

Nu ska jag äta lunch med min kära mor, blir nog dock inga ingående samtal idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar