torsdag 19 november 2009

Regn, regn och åter regn

Nu har rösten kommit tillbaka, men den tog med sig en envis hosta som sällskap. Inte ens den lilla skvätt hostmedicin som jag hävde i mig igår hjälpte. Skulle nog behöva en jäger så den får sig en chock.

Var inne i Göteborg en sväng, inget intressant där så jag tog mig hemåt igen. Konstigt nog regnade det hela dagen, har väl aldrig hänt. Får köpa mig en dykardräkt för att överleva, om det ska fortsätta såhär. Det enda positiva är att alla är lika fula i regn =)

Tog mig till stallet för att få lite tröst av Lukas, han vet då alltid bäst min ängel. Red en sväng i ridhuset, gick inge vidare. Jag behöver verkligen en ridlektion, önskar Susanne kunde komma och hjälpa mig igen. Dock satt galoppfattningarna idag, och han bar sig fint i galoppen. Så lite positivt var det väl ändå. Även om jag ska be Hanna ha sitsträning med mig, jag sitter som en kratta igen. Och så måste jag köpa varmare täcken till Lukas så jag kan klippa honom, han blir ju helsvettig efter 10 minuter.
Fick dock reda på av Ingela att jag visst får vara med på hopp-clear rouderna =D Så nu ska jag vara med nästa gång det är clear round igen, KUL!!

Sen åkte jag hem till far som bjöd på grillad kyckling och glass, gott! FY vad bra jag har det ibland!! Och så kommer nya Harry Potter-filmen i brevlådan imorgon, woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar