torsdag 25 februari 2010

Fynd

Då var pengarna nästan slut som lovat.

Hittade mig;
Ett rutigt, fodrat innetäcke 175:-
Ett par bruna stigläder 75:-
Ett blått, fodrat ridtäcke 199:-
_____________________
Summa: 449:-

Tycker jag har fyndat ordentligt =) Hittade dock ingen repgrimma värd priset. Var dock i Equerrys monter och pratade med fotografen till boken jag läser nu, och en annan instruktör. Tyvärr var Sven ute på vift, hade vart kul att träffa honom. Funderar på att vara med på en av deras kurser, hade vart grymt kul. Får kika upp det där lite närmare.
Jag vill gå på mässan fler dagar, se om de smällt upp fler montrar, tycker det var lite lamt idag mot vad det brukar vara. Hoppas på att komma iväg i helgen, om tiden räcker till.

Nu hittade jag en hemsida där man knyter egna repgrimmor. Undra vad jag ska köpa mig för rep, får kolla i båthandeln kanske... Något för min pappa att kolla upp åt mig med andra ord.

Sovit kasst, ryggen värker igen. Nu får jag allt gå till en naprapat som knäcker till mig, sen ska Lukas få sig en omgång av fysion när jag blir rik.

Nu blir det vampyrer i massor. So long...

2 kommentarer:

  1. Vampyrer?! Usch då. Själv sitter jag uppe nu, halv två på natten och undrar om det är fullmåne? Jag kan ju inte sova!

    SvaraRadera
  2. Kunde inte jag heller, därav huvudvärken idag tror jag. Kanske var fullmåne, vi är alltså på varulvarnas sida.

    SvaraRadera