fredag 12 februari 2010

dumma mage

Hade rejält med magkramp imorse, så jag kunde inte ta mig till jobbet. Dumma mage, nu får jagta och kolla upp det en gång för alla.
Låg hemma halva dagen. Sen kom Nina upp till stallet och skulle provrida Lukas. Hon tyckte han hade ändrats massor sen vi provred i maj. Kul att någon annan än jag ser förändring. Och kul att hon tycker om honom, för jag hade tänkt sätta henne på att hoppa honom i terräng så småningom, för det är jag alldeles för rädd för själv. Men i sommar ska vi köra hästarna till grönemad och hoppa lite på terrängbanan där. Ska bli skoj!


(Bilden är på mig och förra ponnyn på Grönemad 2008)


Sen blev det in till Göteborg och såg Avatar i 3D. Riktigt häftigt måste jag erkänna. Bra mycket bättre nu andra gången jag såg den faktiskt =)

1 kommentar:

  1. Nu ska du se att magen och allt annat blir bra! Det känns så!

    SvaraRadera