tisdag 30 mars 2010

Skoldag

Fick sova till halv åtta idag, inte dåligt alls! Hde fått sms av Peter mitt i natten som önskade mig en lika glittrande dag som pride-festivalen. Haha, han är ju gullig =)
Åkte till skolan, pluggade i Göteborg i väntan på tåget till Kungsbacka.
Hade projekt och småföretagande hela dagen, så vi lyckades göra klart det vi skulle haft klart tills idag. Nu ska jag bara få tummen ur och ringa till ARS kontor och fråga om vi får vara där, hoppas hoppas. Tidsschemat är nästan klart nu i alla fall, bara lite småjusteringar.
Var ute och åt lunchbuffé på en mexikansk restaurang. Hur gott som helst, men gud vad mätt jag blev, hade riktigt ont i magen sista timmen på lektionen.
Sen fick jag skjuts av pappa hem till mamma, hämta hundar och sen till mig. Somnade i soffan en halvtimma, skönt!
Stallet vid kvart i sex, så skönt att kunna åka dit senare nu. Tog in de två små monstren och borstade på Lukas en halvtimma. Kräket hade rullat sig som vanligt. På fredag ska han minsann få en rejäl dusch och skrubbas ordentligt inför påsken!
Hade spetsat in mig på hoppning med Ingela och Kicki imorgon, men Ingela kunde inte vara med, hon skulle ha svenskaprov. Ska minsann ta ett snack med mor om att planera in svenskaprov när vi ska hoppa.
Hade inte alls någon lust att varken rida dressyr eller rida ut imorgon. Så sa Kicki att vi kunde tömköra imorgon. Lät nog lite väl entusiastisk när jag svarade JA och log ett brett flin. Så imorgon ska vi se vad kraken går för. Så ska jag anmäla mig till löshoppningen med Malins mamma också. Det får jag ringa om imorgon också. Många samtal blir det.
KY-akademien ang mina betyg
ARS kontor ang loppisen
Åsa ang löshoppningen.
Jag som hatar att ringa, perfekt träning... eller något.
Klockan är halv åtta, och det är ännu inte helt mörkt. Älskar ljuset!
Nu ska jag hem till mor och titta på house, skulle egentligen bakat något spännande men jag orkade inte, fortfarande proppmätt. Det får gå ändå, hoppas mor överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar