torsdag 18 mars 2010

Typiskt

Idag gäller det, clear round ikväll.Men dagen började inte speciellt bra.
Vaknade klockan 5 av att jag inte kunde svälja. Sov oroligt fram till halv tio, var fortfarande svårt att svälja. Gick upp, blev varm och andfådd av ingenting, men lyckades ändå släpa ner tvätten till tvättstugan. Jag måste ju ändå ha ett par rena ridbyxor ikväll. Dock hade föregående tvättare varken tag ner sin tvätt eller städat efter sig. Jag verkligen HATAR att behöva städa efter andra, det står ju klart och tydligt att det är min tid idag. Detta är inte första gången heller! Dumma, själviska folk.
Druckit te och ätit två smörgåsar, planerar mer te senare, vill verkligen bli frisk!
Av alla dagar jag kan bli sjuk så måste jag bli det just idag. Men nej, inget ska hindra mig. Jag ska trycka i mig ipren tills det sprutar ur öronen om det så behövs! Eller som Carro så vackert sa; En dejt med Iprenmannen. Kan behövas, för nu känner jag febern i kroppen, trycker i mig fiskgratäng för att blockera känslan. Jag ska hoppa ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar